2013. május 23., csütörtök

La Rochelle – Mastters VB 6. nap

Ma nem tudtunk javítani, nem volt futam. A szél egész nap 20 csomó felett volt, a masters mezőnynek ez a rendezési határa. Volt egy próbálkozás du. 3-kor, már kint voltunk a vízen mikor  mindenkit beküldtek. Még további erősödést vártak. A kikötő szájában a perdülés helyett a biztonságosabb szamárfordulóban is néhányan feldőltek, bejött...fúj most is mint a barom, ráadásul nincs több 10 foknál.



A fenti képeket Robert Deaves készítette ...Thanks!!! Nem mondom, hogy nem élvezet itt vitorlázni, de Medve szavaival: "10 perc után nagyon kivoltam!"
A vitorlázás helyett maradt az esti party. A rendezők kitettek magukért. Nagy tál osztrigát ettem, finom borokat ihattam, volt exclusive konyak. Ja az osztriga 5 Eur/6db (citrom, villa ingyen), a bor 1 5 eur/palack, a konyak ... éljen az üzlet! Na nem leszek ennyire rosszindulatú, de meglepett az üzleti modell, mert volt persze vendéglátás is, nem is rossz. Azért köszönjük! Az amatőr rock banda kifejezetten jó volt!
Holnap viszont korán kelünk. A szokásos du. 2 órai futamot áttették 10.30-ra. Kelhetünk korán a kiköltözéssel együtt. Már csak egy futamot tartanak. Szelet holnapra is mond bőven, majd meglátjuk. Ahogy vége, indulunk azonnal, egy kis éjszakai vezetés még vár bennünket.
Csak így a végére eszembe jutott...A Balatonon izgulunk, hogy legyen elég szél a futamokra, itt meg azon küzdenek, hogy nehogy sok legyen. Melyik a jobb...? Egy angol gyerekkel beszélgettem, ők már nagyon unják a hideget. Akkor mi mit mondjunk?!

BZ





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése