2013. május 22., szerda

La Rochelle - Masters VB 4. nap


4. nap La Rochelle-ben


A nap sztárja Csaba, reggel valamibe belelépett…
De sorjában. A sztenderd eső megvan, 14.00-kor rajt 7-10 csomós szélben, a tegnapi irányok. Nincs nagyon mit mesélni róla, ha egyszer el tudnék rajtolni de szép is lenne. Így nem az. Este megkértem Bőrtokot, hogy magyarázza el mi az mit rosszul csinálok. (Nézett engem a motorosból.) Van mit tanulni. Óvatoskodom, mindenkinek helyet adok stb. Hát elmagyarázta ki hogy szívatott meg a vonalon, hogy ne tudjak elindulni. Tényleg így volt konstatáltam. De nem hiszem el, hogy mindenki ilyen gonosz lélek!:) Megyek is haza azonnal a mi kis Velencei tavunkra!:))


Az első futamban, kicsit lépegetve előre 51. vagyok. A második futamban minden sokkal jobb, aztán előre nézek és látom Csaba az elsők között veszi az első bóját. Állítása szerint a lé bójánál belekeveredett valami csoportba, ( lé rajt volt  a jó) és kifordulás után vitték magukkal. Lehet még valami kötelet is dobtak neki…J Én a második krajcban leellenőriztem az óceán hőmérsékletét. A kormány kicsúszott a kezemből, és addig kapkodtam a levegőbe utána, hogy rám dőlt a hajó, a baum alá lazán beszorultam. Sikerült gyorsan felállítani, de a vége 79. lett. Viszont már tudom az óceán nem hidegebb mint  a levegő, ez tuti.
Medve beszürkült a mezőnybe. Hajómatrica, fehér vitorla levéve, hogy a zsűri rá se ismerjen. Neki rossz rajtok után kapaszkodás a feladata, első futam második krajc-ban 50 helyet jött előre. Azt mondja, nem volt még a mai nap sem az övé.
A tegnapihoz képest Imre jobban ment. Tiszta rajtra vágyik mert akkor, azt mondja „nagyon ügyes lenne”. Amit raumban elveszített, krajcban visszaszerezte. A nap sztárja mint már írtam Csaba volt. Az első futamban belül a százon még csak melegített,  a 2. futamban. 20-nál vette az első krajcot, és 47 lett a végén. „Küzdöttem, szenvedtem végig!” Most viszont nincs albája meg vitorlája, teli van technikai problémákkal. Kifelé jövet nagyon befújt és sikerült megtépnie a vitorlát a levételnél. Az albát még kifele vesztette el, valahogy megkötötte azért a versenyre. Tegnap előtt a kormányát kellett kötelekkel odarögzítenie. Este viszont a nap csúcspontjaként megevett egy egész osztrigát. Először győzködni kellett de túl van rajta. Később a házukba ezerrel kapaszkodó csigákat is kicibálta és megette. Kezdtünk félni tőle, a osztrigának azt mondják van valami „hatása”.:))  Holnap jobb időt mond, már nagyon itt az ideje.

BZ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése