2011. december 3., szombat

Perth...Bőrtok jelentkezett! Hajrá AlbaRegia! Hajrá Magyarok!

Középen.........itt........egy "kis"darab Alba Regia...a folytatást is várjuk...közben kesd meg az eljét!

2011/12/3 Finn osztályszövetség ‪<finnclass.hu@gmail.com>
Szevasztok!

Bocs mindenkitől, hogy eddig nem írtam, csak sajnos a szállásunkon nincs internet és a gépemnek a töltője megadta magát és csak most kaptam újat. Most viszont már nem kíméllek benneteket, tudok minden nap írni, persze csak ha van igény rá...
A hely egyszerűen fantasztikus. Nem fogok mindent leírni, mert elkopnának az ujjaim a verseny előtt a sok élménytől, de a legjobbakat leírom: első nap amikor vízre mentem 3 nappal érkezésünk után jó 20 csomós szél fújt. Kellemes hullámok, napsütés, 20 fok körüli óceán. Veretés raumban bő fél órát, örömvitorlázás, majd egy kis kreuzolás és hazafelé is raum. Az első pár nap elküldtek minket 8 kilóméterre a versenyt rendező klubbtól, mert a szövi nem foglalt nekünk helyet időben és megtelt a kikötő... Így Punta Alához hasonló helyen kellett vízre szállnunk és onnan kivenni a hajókat. A homok elég mély volt, egyedül szinte lehetetlen volt kivenni a hajókat... Második nap az elsőhöz hasonló szélben zajlott, már edzőpartnerekkel. Harmadnap viszont gyenge szél volt, kimentünk, majd a többiek egy 20 perc múlva visszamentek a kikötőbe, én még nem, gondoltam körbenézek. Pár perccel később megpillantottam egy fekete hátuszonyt. Rögtön beszartam, hogy cápa és már toltam is el a kormányt, hogy fordulok vissza és megyek a kikötőbe, amikor felbukkant még 1 és aztán még 1. Ekkor már tudtam, hogy delfinek! Közelebb mentem, de lemerültek, később feljöttek máshol, odamentem, megint lemerültek. Kb. 5 percig kergettem így őket, aztán összebarátkoztunk és közelebb jöttek. Majdnem 1 órán keresztül kerülgettük egymást, az orrhullámaimon ugráltak és elmentek a hajóm alatt, előtt, mögött, feljöttek, lementek, mindent csináltak és ha gyorsabb vagyok, talán meg is tudtam volna őket érinteni. kb. 15 delfint tudtam megszámolni, egy idő után elmentek, én pedig kimentem a partra. Életem eddigi legcsodálatosabb és legtermészetközelibb  élménye volt. kb. 1 hetet edzettünk ezen a helyen, 3 napot volt gyenge szél, a többi nap fújt rendesen legalább 15 csomó. Egyszer volt 28, az kemény volt.
Cápát szerencsére még nem láttam, bár a kikötő előtt a szörfösök már találkoztak egy 5 méteres darabbal...
Már kedd óta a verseny helyszínén vagyunk, itt már nem homokos tengerpart, hanem kipárnázott, kb. 30 méter széles beton sólya van. Sajnos slag nincs, amivel le lehetne mosni a hajókat, vödrözni viszont lehet. Tegnap volt ünnepélyes megnyitó, ma pedig felmérettük a hajókat.
Holnap pihenőnap, hétfőtől pedig verseny és jelenleg az előrejelzés gyenge szelet ígér csütörtökig.
Holnap még írok ami eszembejut, egyszerre ennyi volt. Majd küldök képeket, videókat is.
A biztatás jól esik, köszönöm.
Üdv
Bőrtok


2011. november 30. 18:53 Bartos Zoltán írta, ‪<mail.zoltan.bartos@gmail.com>:


Sziasztok!

Küdggyetekmá :) valmi életjelet magatokról. Kint süttetitek magatok a világ másik felén és azt se tudjuk, hogy: milyen faktorú krémmel kenitek a hasatok délelőtt és délután? A vitorlázásról meg nem is beszélve, mert, hogy NAGYON szurkolunk!

Minket a felkészülés is érdekel!!! Képek! Hangulatjelentés! Link! Minden jöhet!

Hajrá Bőrtok! Hajrá Alba Regia SC!

Üdv.

BZ

Ui:


Kép, melyen Bőrtokunk feszít Detre Dia blogján jelent meg. Köszönjük!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése